تاثیر استفاده از فسفر مایع معجزه گر بر باغات انار
استفاده از کود فسفر مایع معجزه گر همانطور که کارشناس محترم گزارش می دهند در باغات انار سبب اتفاقات بسیار مثبت و قابل توجه در دو بخش رشد رویشی و زایشی درختان انار به طور واضح شده است :
در حوزه رشد رویشی پس از دو مرتبه استفاده از کود فسفر مایع معجزه گر (در آب آخر و همچنین آب استارتر ) شاهد این تغییرات مثبت هستیم :
1- بهبود در پهنا و اندازه برگها که پوشش برگی درخت را کاملا متحول ساخته است .
2- بهبود در تعداد و اندازه ترکه های فعال
3- تاثیر فوق العاده در نگهداری و ممانعت از ریزش گلها که کمک شایانی به رسیدن به موقع محصول به بازار مصرف و سود اقتصادی بیشتر باغدار می نماید .
4- بهبود قابل ملاحظه در تعداد گلهایی که تبدیل به میوه می شوند که این موضوع تاثیرا بسیار خوبی در تناژ نهایی محصول دارد.

  تاثیر فسفر مایع معجزه گر بر باغات انار ساوه 

همانطور که باغدار گرامی توضیح می دهد :
در اثر استفاده از فسفر مایع معجزه گر یه میزان 20 لیتر در هکتار به صورت محلول پاشی در یک نوبت ، تاثیرات زیر به وضوح دیده می شود :
1- سر زندگی و شادابی عمومی درختان و بازار پسندی محصول
2- بهبود در تعداد و ازدیاد شاخه ها و شکوفه ها و ماندگاری آنها
3- کاهش میزان نماتد که از اثرات ثانویه است .
4- بهبود و تاثیر در وضعیت رشد و تسریع در ارسال به بازار

 باغات انار و تاثیرات فسفر مایع معجزه گر بر تولید و بهبود وضعیت درختان 
همانطور که باغدار گرامی توضیح میدهند ، استفاده از فسفر مایع معجزه گر به میزان یکبار به صورت محلول پاشی 20 لیتر در هزار لیتر آب ، تراکم نماتد را در باغ انار فوق به میزان قابل قبولی کاهش داده و در عین حال سبب شادابی عمومی و افزایش بار درخت شده است .
رضایت باغدار از بهبود سرشاخه های جوان ، افزایش شکوفه های مثمر به میزان قابل قبول نتیجه استفاده از محلول فسفر مایع معجزه گر

تاثیر شگفت انگیز فسفر مایع معجزه گر بر باغات انار
این صحنه از بهترین نمونه های تصویری تاثیر شگفت انگیز فسفر مایع معجزه گر بر درختان باغات انار شهرستان ساوه (قطب انار کشور) است . گل انگیزی بسیار بالا و متراکم و از همه مهمتر نگهداری و تبدیل آنها به میوه از مهمترین انگاره های این کود فسفر حقیقتا معجزه گر در این باغ است .

تاثیر کود فسفر مایع معجزه گر بر باغات انار شهرستان ساوه
همانطور که کارشناس محترم آقای مهندس قنبری فر توضیح می دهند ، باغ انار حاضر در شهرستان ساوه (قطب تولید انار کشور) واقع شده و به مدت 3 سال متوالی از محلولپاشی کود فسفر مایع معجزه گر در این باغ استفاده شده است ،توضیحات کاملا گویا است و در مجموع می توان اظهارات کارشناس محترم را در 3 عنوان بسیار اصلی و مهم دسته بندی نمود :
1- این باغ علیرغم آلودگی به نماتد توانسته پس از محلولپاشی فسفر مایع معجزه گر در سال قبل ، در بهار امسال (اردیبهشت 1403) خود را بازیابی و به خوبی توان تولید خود را نشان دهد .
2-از تاثیرات بسیار مهم فسفر مایع معجزه گر در این مزرعه نگهداری شکوفه های اولیه است که این مسئله از بعد اقتصادی بسیار حائز اهمیت است .
3-وضعیت عمومی باغ بسیار عالی و با نشاط است (برگها کاملا سبز و پهن ، هیچ اثری از سرما زدگی و آسیب های آن مشاهده نمی شود) .

تاثیر واقعا عجیب کود فسفر مایع معجزه گر در گل انگیزی درختان انار ساوه
واقعا این دیگه یا معجزه است یا بسیار شبیه به معجزه ! این همه گل انگیزی و ازون مهمتر نگهداری گلها و تبدیل شدن بیشتر این گلها به میوه ،از اثرات شگفت انگیز فسفر مایع معجزه گر در باغات انار ساوه است !